Ne glede s katero dejavnostjo ali ukvarjate, ni pomembno ali prodajate storitve ali produkte, konkurenca na slovenskem in tujem trgu je čedalje večja. Vse večji je zato poudarek na marketingu – takšnem ali drugačnem. Nekateri se odločajo za tradicionalne načine oglaševanja. S tem mislim predvsem oglaševanje preko medijev kot so televizija, radio, v raznih revijah in časopisih, na reklamnih panojih in podobno. Spet drugi pa se odločijo za oglaševanje prek socialnih omrežij. Zdi se mi, da nekateri še vedno podcenjujejo moč interneta, kjer najdemo praktično vse kar potrebujemo. Če vemo točno kaj želimo, bi lahko pravzaprav vse nakupe opravljali preko spleta. Ljudje, ki želijo svojo tržno nišo promovirati na spletu, si zagotovo najprej ustvarijo spletno stran. Tej potezi sledi facebook stran, twitter račun in še mnogo drugih načinov za osveščanje javnosti. Vse to pa seveda ni dovolj, da vas vaša ciljna skupina najde.
Potrebno se je udeleževati sejmov in recimo trenutno trajajoč je sejem pohištva v Ljubljani, ki sem ga obiskala tudi sama. Z boljšo polovico načrtujeva selitev v hišo, ki sva jo nekako podedovala, a si želiva prostore opremiti po svoje. Ker je kuhanje moja ljubezen, sem jaz na pohištvenem sejmu največ časa porabila za preučevanje moje bodoče kuhinje. Še sanjalo se mi ni, da so lahko kuhinje tako zelo raznolike. Ne samo, da se kuhinje razlikujejo glede na proizvajalca, ločijo se seveda tudi po barvi, materialih, poimenovanjih in na koncu temu primerno tudi cenah. Izvedela sem, da obstajajo podeželske kuhinje, moderne kuhinje, klasične kuhinje, elegantne kuhinje in kuhinje po meri. Eni denimo ne ločijo med poimenovanjem klasičnih in podeželskih kuhinj ali med moderno in elegantno varianto kuhinje, a spet eni imajo vse tipe kuhinj lepo razdelane. Odkar načrtujeva selitev, redno spremljam tudi vse reklame, ki jih dobivamo v nabiralnike. V raznih reklamah od Lesnine, Rutarja, Harvey Normana, Merkatorja imate kar pestro paleto kuhinj, morda še bolj pestre so pa cene. Pazite, da vas ti oglasi za kuhinje ne zavedejo. Preberite si čisto vse in če je potrebno si pojdite kuhinje ogledati tudi v trgovino. Čeprav so lahko tudi razstavni eksponati varljiva zadeva. Pred nakupom kuhinje si lepo izmerite prostor in z vsemi načrti pojdite lepo v vsakega izmed salonov kuhinj ter poizvedite o ceni in elementih, ki bodo ustrezali meram vaše kuhinje. Če denar ni ovira, se pa je v vsakem primeru pametno odločiti za nakup kuhinje po meri. Želim vam premišljen in ugoden nakup kuhinje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar