torek, 2. februar 2016

Spletna trgovina postaja klasika

Spletna trgovina postopoma postaja klasična trgovina . Vedno več oseb se zaveda prednosti, ki jih ima spletna trgovina. Časa za klasične nakupe je vedno manj, s klasičnimi nakupi so povezani stroški. Odločitev za klasične nakupe je velikokrat logističen podvig . Posebno takrat, ko kupujemo v klasičnih trgovinah, ki nudijo večje popuste, vendar so tudi bolj oddaljene. Do trgovine nas loči obsežno potovanje, ki zahteva načrtovanje.



Kot prvo moramo vedeti koliko časa nam bo vzela pot do trgovine in povratek. Pot je povezana z raznimi stroški. Potovalni stroški so le del stroškov. V primeru, da je pot daljša je potrebno računati z lačnimi želodci. Torej del stroškov odpade tudi na prehrano na poti. Vse to velikokrat pozabljamo, saj takšne nakupe razumemo kot turizem in sodijo v poglavje prijetno s koristnim. Vendar z drugega vidika ne pomenijo drugega kot dodatni stroški. Pri daljšem potovanju so stroški tako visoki, da nam spletna trgovina omogoča že nakup lepega dela garderobe ali višje investicije v izbran predmet nakupa. S tem se prednosti seveda ne končajo. Nakup v večjih trgovinah, posebno tisti, ki obljubljajo ugodne nakupe, je povezan z gnečo. Sama po sebi gneča ni nujno slaba, saj pomeni, da je ponudba ugodna. Težava nastopi, ko je ta ponudba tako ugodna, da to pomeni večje zanimanje povpraševanja. V gneči se zgodijo mnoge negativne dogodivščine.

Izbira je slabša, ker so najbolj zanimiv deli ponudbe že prodani, ker zaradi gneče ne moremo pridobiti več informacij s strani prodajnega osebja, zaradi motilnih elementov gneče pozabimo na pomembna vprašanja, zmedemo se pri izbiri med več kosi ponudbe, zgodijo pa se še številne druge neprijetnosti. Vse to spletna trgovina odpravlja. Kupujemo takrat, ko imamo najbolj ugoden čas, v večini primerov je spletna trgovina obiskana v najboljšem okolju. Kar pomeni, da je spletna trgovina obiskana v najlepšem kotičku doma ali zunaj njega. Spletna trgovina je prihodnost.

http://nama.si/oddelki/zanjo

Ni komentarjev:

Objavite komentar