Osebni marketing je individualna priložnost .
V razmerah velike konkurence je osebni marketing lahko uspešen prav zaradi individualnega pristopa. Individualni pristop nudi nekatere izjemne konkurenčne prednosti predvsem vsem, ki se jih zavedajo ter jih znajo oblikovati. Strategije uspešnosti na trgu so od primera do primera različne. Odvisne so od več dejavnikov. V prvi vrsti so odvisne od ponudbe, nadalje od povpraševanja, od lastnosti trga, razvitosti in urejenosti trga ter od drugih dejavnikov. Ponudba ima različne cilje na trgu.
Nekaterim je dovolj tržni delež, ki prinaša osnovno smiselnost dobičkonosne dejavnosti. To je ustvarjanje donosnosti, ki je večja, kot v primeru drugih aktivnosti oziroma investicij. Nasprotje so cilji ponudbe, katerim takšen rezultat ni dovolj. zanje je osebni marketing še posebej dober pristop. Pri minimalni donosnosti je za uspešnost velikokrat dovolj, da sledimo najboljšim oziroma uporabljamo uveljavljene aktivnosti. Obratno pa osebni marketing veliko več pozornosti usmerja v oblikovanje in ustvarjanje individualne oziroma drugačne ponudbe. prednost, ki jo ima individualna ponudba je predvsem v iskanju izvirnosti. Čar izvirnosti se skriva v pregovoru kdor prvi pride prvi melje. V poslovnem svetu imamo veliko dobrih primerov, ki kažejo, kako je osebni marketing z izvirnostjo postavil temelje delovanja danes uveljavljenih igralcev na trgu. Pričakovanja so od primera do primera različna, na sploh je priporočljivo, da so uravnana z zmožnostmi. Aktivnost in njen cilj je lahko razmeroma preprost in enostaven, ter se v količini doseženega ne more meriti z drugimi, ki so uporabili v osnovi isti pristop.
Lahko pa se meri v kakovosti, ki je lahko pri razmeroma preprostih in enostavnih aktivnostih ter ciljih celo večja kot pri tistih, ki so dosegli količinsko večji uspeh. Kot samo ime pove, je za osebni marketing zelo pomembna individualnost ter vse njene značilnosti. Zavedati pa se je potrebno tudi pasti.
Osebni marketing prinaša številne osebne izzive vsakomur, ki se je pripravljen z njim soočiti.
Več
Ni komentarjev:
Objavite komentar