GoPro je dodana vrednost vsakdanjih aktivnosti.
Vsi poznamo pojem, slika pove več kot tisoč besed. Naše besedno komuniciranje s sliko postane kakovostnejše. Omogoča jo lahko GoPro na zelo visoki kakovostni ravni zapisa, kot tudi kasnejše podpore besedni ali drugi komunikaciji. Kdor zahteva kakovosten zapis to ve, mnogi imajo s tem že tudi pridobljene številne izkušnje.
Druge osebe, ki nimajo tako bogatih izkušenj, bo prepričal predvsem preizkus, predhodno pa so motivacijo zanj dobili preko videne in prepoznane kakovosti zapisa. Uporabniki imajo tudi pridobljen občutek pomena beleženja zgodovine, velikokrat to počnejo rutinsko in nezavedno, GoPro je njihov zvesti spremljevalec na vsakem koraku. Občasno, vendar velikokrat bolj profesionalno pa jo uporabljajo strokovnjaki oziroma vsi, ki se zavedajo sodobnosti pojma dodana vrednost. Ta je v profesionalnih aktivnostih posebej pomembna, pridobimo pa jo z sposobnostjo promoviranja. Uporabljamo jo predvsem pri prikazovanju svojih profesionalnih dejavnostih zainteresiranim osebam oziroma osebam za katere menimo, da jih bodo zapisi naši profesionalnih dejavnosti zanimale. Ker je GoPro referenca beleženja naših profesionalnih aktivnosti je pomembno, da se tega dejstva zavedamo. Profesionalnost je domena najboljših, zato z prikazom svoje aktivnosti na visokem kakovostnem nivoju to sami dokazujemo. Dobrodošlo je pri tem poznati osnove beleženja kot tudi predstavitve. Osnove beleženja so znane že iz preteklosti, kdor se je ukvarjal z enakimi ali sorodnimi oblikami to ve. Ostali morajo to osvojiti. Predstaviti GoPro zapis je prav tako treba znati. Pri tem je pomembno, da je zapis primeren namenu ter doseže svoj namen.
Primernost namenu dosežemo z vsebino, namen pa največkrat z pričakovanim ogledom. Pri tem je pomembna tako količina kot kakovost ogleda. Količina se odraža z številom ogledov GoPro zapisa, kakovost pa z ogledom ciljne skupine. Odločitev je na dlani, potrebno je le pravilno izbrati. Pri izbir moramo dobro poznati svoje zahteve, ter temu primerno oblikovati lastnosti odločitve.
GoPro je danes referenca beleženja zgodovine.
http://www.hervis.si/store/brand/1_513
Ni komentarjev:
Objavite komentar