Prednost je predvsem v možnosti hitrega iskanja ustreznega blaga in storitve po raznih kriteriji. Tudi ponudba lahko preko spleta hitreje, z manj stroški trži svoje izdelke oziroma storitve. Problem je predvsem v pomanjkanju osebnih povratnih informacij. Pri klasičnem marketingu teh težav ni, ker kupec večinoma pred nakupom, včasih pa tudi po njem, sporoča prodajalcu številne koristne informacije. Prav te pa digitalni marketing ne nudi v enakem obsegu, marketing automation pa lahko to pomanjkljivost omili. Z njim je mogoče bolje prepoznati navade in aktivnosti kupca na sodoben način. Gre za podobno dejavnost, ko jo pozna marketing v klasični obliki. Prodajalci, ki se dovolj posvetijo prepoznavanju navad kupcev, o njihovem aktualnem povpraševanju vedo veliko, že ko stopijo skozi vrata prodajalne. Prepozna jih po mimiki obraza in drugih gestah, katere kupec počne nezavedno. Podobno marketing automation spremlja aktivnosti potencialnega kupca, ki je aktiven na spletu. Njegove aktivnosti kažejo interese preko določenih vzorcev obnašanja. Vendar mora biti pristop podobno osebno naravnan kot pri klasičnem marketingu. Ker prodajalec ve, kaj mu geste kupca sporočajo, bo nekaj trenutkov pred tem iz izkušenj znal ponuditi najboljše.
To marketing automation stori tako, da ugotovi zanimanje potencialnega kupca preko vzorcev njegovega obnašanja. Ko ti kažejo dejanski interes marketing automation ponudi tisto, kar kupec išče oziroma kaže zanimanje preko vzorcev. Uporabnik spleta, ki vidi več kot vsebino, je tak pristop že opazil. Seveda nimajo vsi te spletne izkušnje oziroma sposobnosti zaznavanja spletnih aktivnosti. Marketing automation omogoča trženje preko vzdrževanja stika z uporabniškimi navadami spletnega obiskovalca.
Ni komentarjev:
Objavite komentar