ponedeljek, 16. januar 2017

Spletna analitika, časovna dimenzija

Spletna analitika mora upoštevati, da so dejavniki trženja izpostavljeni nenehnim spremembam. Splet je že lep čas priljubljeno tržišče številnih izdelkov in storitev. Spletno trženje ima tako prednosti kot slabosti, trend pa kaže na vedno večje zanimanje zanj. O tem je najbolj zgovorna spletna analitika, ki ponuja naročnikom tudi globlji pogled na to področje. Na spletnem tržišču veljajo določena pravila, ki so pisana ali nepisana. Predvsem nepisana pravila povzročajo včasih težave spletnim tržnikom, ker se jih preprosto ne zavedajo. Včasih je v ta namen celo izvedena spletna analitika , njen namen je ugotovitev nepravilnosti. Izkušeni spletni tržniki največkrat teh težav nimajo, nekateri pa si pomagajo tudi z izkušnjami iz klasičnega trženja.


Neuspeh ali manjši uspeh od pričakovanega nam bo spletna analitika lahko zabeležila, poiskati vzroke je velikokrat bistveno težje. Včasih se je mogoče celo bolje preprosto zavedati, da izdelek ali storitev ne prodaš nujno tako. Za uspešno prodajo izdelkov ali storitev je potrebno imeti potrpljenje z ceno ter drugimi lastnostim ponudbe. Veliko tržnikov predčasno obupa, ter izvede nepravilne poteze prav zaradi pomanjkanja potrpljenja. Dobra spletna analitika nam lahko v takem primeru pomaga, če se osredotočimo na reprezentančne primere in lastnosti. Trženje danes na splošno deluje v zelo dinamičnem in spremenljivem okolju. dinamiko narekuje razvoj in napredek tehnike, skladno s tem se spreminjajo tudi potrošnik ozirom potencialni kupci. Komunikacija tako danes doživlja velike spremembe, v prihodnosti bodo spremembe še večje. Delež kupcev, ki danes kupuje preko spleta se bo spreminjal. Danes lep del segmenta kupcev ne uporablja spleta, v prihodnosti jih bodo nadomestile generacije s to sposobnostjo. O spremembah govori tudi spletna analitika, ki prepoznava vedno večji delež s spletom opremljenih gospodinjstev. Poleg dostopa do spleta je zanimiv tudi trend večanja z njim povezanih praks, med drugim tudi na področju spletnega nakupovanja. Spletna analitika je aktivnost, ki nam pomaga razumeti spremembe na tržišču.

Tukaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar