Optimizacija uporabniške izkušnje vodi do zanimive vsebine .
Splet je dodobra spremenil vsakdanjik povprečnega državljana, v prihodnosti bodo spremembe še večje. Dovolj je, da se na ulici ozremo okrog sebe, pa bomo ugotovili, da je uporaba spleta mogoča in tudi izvedena na praktično vsakem koraku.
V prihodnosti bo odstotek prebivalstva, ki uporablja splet praktično vedno oziroma ga lahko uporablja praktično vedno še večji. Starejše generacije oziroma vse generacije, ki ne uporabljaj spleta ali ga uporabljajo v omejenem obsegu glede časa, lokacije in drugih značilnosti uporabe, bodo zamenjale mlajše generacije. To so generacije, ki splet spoznavajo že v otroštvu, do časa odraslosti pa so sposobni splet uporabljati v praktično vse možne ali najbolj pogoste načine uporabe. Temu primerno je za številne pomembno zavedanje naraščajočega občinstva na spletu. Aktivnosti, ki imajo namen to izkoristiti se že dogajajo. Če se ozremo v preteklost bomo ugotovili, da smo splet manj uporabljali ker na eni strani ni bilo ustreznih vsebin, ni bilo podpore ali vsebine niso bile zanimive. Optimizacija uporabniške izkušnje takrat ni bila potrebna. Danes vsebine so, podpora je dobra, obiskovalci potrebujejo zanimive vsebine. Cilj, ki ga ima optimizacija uporabniške izkušnje, je ustvariti vsebine, ki bodo sposobne obiskovalce zadržati na točno določeni spletni strani. Temu primerno izvaja številne aktivnosti. Zelo pomemben je prvi vtis, ki ga dobi obiskovalec s prvim obiskom. Na to vplivajo grafika, vsebine, elementi, organiziranost ter številne druge sestavine. Optimizacija uporabniške izkušnje se zaveda, da mora uporabnik biti zainteresiran in motiviran zato, da bo ostal dlje časa na spletni strni.
Temu primerno oblikuje vsebino in po potrebi narekuje spremembe. Optimizacija uporabniške izkušnje ima pri tem kar nekaj možnosti, zelo dobra je izvirnost vsebine. Pri pomembnejših dogodkih je izvirnost ekskluzivnost, saj je dostop do vira na splošno enkraten. Kaže pa se na različne načine, ki jih optimizacija uporabniške izkušnje izkorišča.
Optimizacija uporabniške izkušnje ima cilj doseči daljši obisk.
Več
Ni komentarjev:
Objavite komentar